FOLLOW UP 2024


Club Retail 2024 - Perspective 2025
Ediția din acest an a Clubului de Retail a reunit peste 180 de participanți din toate domeniile industriei bunurilor de larg consum, reprezentanți ai celor mai relevante companii din retail, producție, distribuție, research, servicii de marketing, tipar, logistică, precum și servicii post vânzare precum colectarea ambalajelor și reciclarea acestora. Temele abordate de speakerii prezenți la dezbateri au reflectat preocuparea companiilor din industria FMCG de a atinge obiectivele anului 2024.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Valer Hancaş – Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România: ”Companiile trebuie să învețe și să realizeze personalizarea experienței de cumpărături”
Vorbim despre un an 2024 cu un specific global aparte, ce va influența perspectivele pentru anul 2025. Anul acesta sunt alegeri politice în 68 de țări de pe glob, se întâmplă foarte rar ca un număr atât de mare de țări să organizeze alegeri în același an.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Dialog 1:1 cu Andreea Bogdan – Category Planning & Activations Director SCE, Mondelēz International: ”Companiile trebuie să învețe și să realizeze personalizarea experienței de cumpărături”
Aș vrea să spun că există o perspectivă clară pentru anul 2025, dar mai degrabă este un an al incertitudinilor. Un an postelectoral, cu un deficit economic mare pentru România, iar în România s-a dovedit de nenumărate ori că vorbim de o lipsă de predictibilitate fiscală...[mai mult...]

Club Retail 2024 - Dialog 1:1 cu Andrei Bica – Director Financiar, Profi Rom Food: ”Strategia every day low price este mai importantă decât promoțiile”
Cifrele pentru 2024 arată bine: dacă ne uităm pe evoluțuția year to date noi avem o evoluție double digit versus anul trecut, dar avem și un like for like semnificativ, high single digit. Ne așteptăm ca acest trend să continue.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Dialog 1:1 cu Gabriela Creţu – Vicepreşedinte Vânzări, Ursus Breweries: ”În ciuda cascadei promoţiilor, brandul a devenit priuml criteriu de alegere a berii”
Previziunea pentru 2025 este rezervată, este un an ce vine cu o serie de incertitudini. Berea este un produs sezonier și nici un an nu seamănă cu celălalt, pentru că vremea este foarte schimbătoare.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Bogdana Gheorghe, Managing Director RetailZoom: ”Am reluat ritmul de creștere anterior pandemiei, cu o creștere de 5% în volume de produse și de 7% în valoare”
Retailul a intrat într-o zonă de polarizare. Pe de o parte, cifra de afaceri în retail a crescut cu aproape 60% în 2023 față de 2021. Pe de altă parte, numărul de companii active în retailul de tip alimentar a scăzut cu peste 3000. Contextul general este cel al creșterii puterii de cumpărare.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Lavinia Neagu, Research Consultant, Consumer Panel Services GfK Romania: ”Este pentru prima dată când vedem o creștere mai mare pentru branduri decât pentru private label”
Drumul pe care urmează să-l parcurgem spre 2025 și în anul 2025 nu este unul liniar, previzibil. Experiența din ultimii ani ne arată un traseu mai dur, provocator, cu un peisaj în continuă schimbare.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Traian Năstase, Managing Partner, iSense Solutions: ”Este un moment bun pentru branduri să-și focuseze bugetele și energia pe programele de loialitate”
Consumatorul este mai puțin pesimist, în schimb teama consumatorilor a crescut mult în 2023 și a rămas constantă în 2024. Temerile vin din zona financiară: inflație, creșteri de taxe după anul electoral, posibilitatea unei crize economice. [mai mult...]

Club Retail 2024 - Dezbatere: Perspectiva SGR în anul 2 de funcționare
Raportarea RetuRO la finalul lunii august arată o rată de colectare de 45% la plastic, aproape 44% la metal și 42% pentru sticlă. Un exercițiu matematic bazat pe progresii și pe rezultatele lunare ale RetuRo arată că RetuRO va colecta până la finalul anului 58,5% din ambalajele puse pe piață.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Dialog 1:1 cu Daniela Jordanovski – Director de Achiziții și Marketing dm drogerie markt România: ”În perioada cu inflație ridicată, am schimbat strategia de preț și am oferit siguranță clienților”
În ultimii patru ani dm drogherie markt a avut un salt valoric imens, a înregistrat triplarea cifrei de afaceri de la 450 milioane în 2020 la 1,25 de miliarde anul trecut. Realitatea este că am avut noroc. Ce înțelegem noi prin acest noroc...[mai mult...]

Club Retail 2024 - Dialog 1:1 cu Tudor David – Director de Marketing Farmec: ”Pentru generația Z scade vârsta la care începe consumul de cosmetice”
Generația Z este complexă, este prima generație nativă digital. Sunt practic la un click distanță de orice informație. Nu toate informațiile sunt ok, dar cu siguranță există mai multe surse, iar ei și-au dat seama care sunt sursele credibile.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Călin Pascu – CEO Tiplog: ”Dacă aveți proiecte imposibile, complexe, vă aștept să stăm de vorba despre ele”
Există multă incertitudine în ceea ce privește businessul în anul 2025. Sunt și vești bune: consumatorii au încredere că va fi mai bine. În același timp, să cuprinzi atât promoțiile cât și loializarea consumatorilor în acțiunile de marketing, să le pui împreună, este o provocare care generează o componentă de complexitate ridicată.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Dialog 1:1 cu Gabriel Ivan – Country General Manager CHEP România & Bulgaria: ”Am investit mult în automatizare şi am reuşit să scădem tarifele”
Climatul de business din 2025 începe pentru noi cu o amânare, cu 12 luni, a aplicării legislației europene legată de produse obținute în urma unor defrișări. Am aflat despre această amânare în dimineața deschiderii Clubului de Retail.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Dialog 1:1 cu Dumitru Iliescu, Director Comercial 5 to go: ”E în premieră ce vă spun acum, avem un nou SKU în categoria cafea rece”
5 to go a început să comercializeze în retailul alimentar începând cu 2023. Ideea de a duce 5 to go în retail a început în perioada pandemiei, când comportamentul consumatorului a fost cumva schimbat, însă au fost doar perspective. Dar anul trecut, toate planurile care arătau bine pe hârtie, au fost și implementate.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Dialog 1:1 cu Michael Kaiser, Director Comercial Sezamo: ”Dezvoltăm mult oferta de produse «special diet» şi vegane ”
Diferențierea Sezamo față de fast delivery service este că noi avem şi livrăm propriile produse. Când am lansat Sezamo am crezut că începem cu 7.000 - 8.000 produse și satisfacem piața, dar ne-am dat seama că nici cu 10.000 nu era suficient.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Workshop by S1MA – Oportunităţile şi profilul de echipă în 2025
Daniela Sima a revenit la Club Retail pentru un nou workshop. O sesiune prietenoasă, interactivă, antrenantă şi instructivă pe topicul cel mai relevant al momentului. Ziua a treia a Clubului de Retail a fost rezervată, conform tradiţiei din ultimii şase ani, workshopului organizat şi condus de Daniela Sima. Profesionişti cu cele mai diverse domenii de competenţă au format echipe ad hoc şi au intrat într-un joc profesional şi profesionist.[mai mult...]

Club Retail 2024 - Partenerii au întreținut networkingul cu activări de excepție
Activările partenerilor au mobilizat participanții în pauzele de networking și la finalul sesiunilor de dezbateri. Producătorii au oferit spre degustare cele mai noi produse lansate sau produsele trandiționale ale brandurilor consacrate. Participanții la dezbateri au fost întâmpinați cu cafea 5 to go și cocktailuri nealcoolice de la Kaufland, cu sandwichuri CrisTim și patiserie La Casa. Ursus, Coca Cola, Ferrari și OSHEE au oferit băuturile, în timp ce Mondelēz a asigurat degustarea deserturilor.[mai mult...]





© Copyright 2024 PIATA - Toate drepturile rezervate.