STIRI 2020

În căutarea adevărului despre shopperi, dar nu numai, la Club Retail 2020
Alegerea cumpărătorului este examenul final, singurul care contează cu adevărat și pentru furnizor, și pentru retailer. Reușita depinde fundamental de informațiile disponibile despre consumator și shopper, dar mai ales de interpretarea lor corectă, iar în privința asta îi suntem recunoscători lui Platon că ne-a demonstrat importanța dialogului pentru ajungerea la adevăr.[mai mult...]

Club Retail 2020: Reconstrucţia normalităţii începe odată cu alegerile pe care le facem
Noul început despre care vom vorbi la Club Retail 2020 este, reducând la esenţă, noua normalitate – cea pe care o aşteptăm să se instituie în locul stării de incertitudine şi confuzie pe care o trăim în ultimele luni. Ştim cu toţii că, începând din luna martie, parcurgem o tranziţie către ceva „definit” doar prin expresia deja intrată în banal „nimic nu va mai fi ca înainte”.[mai mult...]

Club Retail 2020: Florentina Munteanu, Reff & Asociaţii / Deloitte Legal, şi Monica Alexandru, ISRA, sunt speakeri la „UN NOU ÎNCEPUT”
„Riscuri de natură concurenţială: aspecte de luat în calcul în vederea stabilirii unei noi strategii de pricing” este tema prezentării pe care Florentina Munteanu, avocat partener la Reff & Asociaţii / Deloitte Legal, o va susţine la conferinţa „UN NOU ÎNCEPUT”, organizată în cadrul Clubului de Retail.[mai mult...]

Club Retail 2020: Mircea Turdean şi Lucica Benedic se alătură speakerilor. Inovalabel continuă parteneriatul
Charismaticul CEO al companiei clujene Farmec, Mircea Turdean, şi directoarea Europrod – a treia gospodărie cu rang de seamă în grupul Agricola -, Lucica Benedic, au confirmat participarea ca speakeri la conferința ”Un nou început”, organizată în cadul Clubului de Retail. Cei doi lideri de business se alătură speakerilor deja confirmați, Bogdana Gheorghe – managing director RetailZoom – și Oana Mirilă – senior partner Mind the Gap Consultancy.[mai mult...]

Club Retail 2020: Cum arată versiunea actualizată a shopperilor ?
Pentru reconfigurarea planurilor de afaceri, principalul parametru de care trebuie ţinut cont este, pe lângă evoluţia pandemiei de Covid-19, comportamentul consumatorilor. Aceste două elemente sunt strâns legate între ele şi, din nefericire, sunt previzibile doar pe termen foarte scurt, de aceea operatorii din FMCG şi Food Retail alocă resurse importante pentru urmărirea atentă a celor mai fine schimbări în mentalul colectiv, în noile nevoi şi preferinţe ale shopperilor şi consumatorilor.[mai mult...]

Club Retail 2020: Criză? Instrucţiuni de utilizare
Criza e ca ploaia: sigur vine, dar nu ştii când, cât ţine şi cât de zdravănă e – important e să fii pregătit să o valorifici. Din martie încoace ne pregătim pentru criza post-Covid, pe care încă nu o simţim, nici nu o vedem la orizont, dar nici nu am paria profitul pe anul următor că nu va apărea. Perturbaţii însă au apărut în piaţă, iar operatorii din industria bunurilor de larg consum au reacţionat prompt.[mai mult...]

Club Retail 2020: Mergem la Poiană pentru discuții despre UN NOU ÎNCEPUT în FMCG și Food Retail
Izolarea, distanțarea au sensul lor, dar mai sănătoasă pentru tonusul psihic și pentru business este întâlnirea față în față cu partenerii de business și colegii de breaslă. După sute de zile de call-uri, zoom-uri și alte întâlniri în telefon sau laptop, Piața și partenerii săi vă invită la Clubul de Retail, care se redeschide la Poiana Brașov în stil tradițional: offline business conferrence & networking.[mai mult...]







FOLLOW UP 2019

Club Retail 2019: Workshop Sfera Business – cum se poate implementa o execuţie in-store în parametrii conveniţi
Ultima zi a dezbaterilor găzduite de Club Retail 2019 a fost dedicată unui workshop susţinut de Daniela Sima, Senior Trainer and Consultant la Sfera Business. Conform datelor statistice, independent de sumele alocate în strategii de marketing complexe, deciziile de cumpărare se iau preponderent în faţa raftului, la punctul de vânzare.[mai mult...]

Club Retail 2019: Charisma brandurilor se construieşte cu trudă şi responsabilitate
Revoluţia tehnologică, digitalizarea şi implicit transmiterea informaţiilor în timp real între consumatori reprezintă o mare provocare pentru marketeri. Consumatorul expert, cel care îşi prezintă opiniile în reţele sociale şi adună în câteva ore mii de vizualizări si sute de redistribuiri, poate fi deopotrivă o ameninţare sau o oportunitate pentru reputaţia unui brand.[mai mult...]

Club Retail 2019: Acţiuni concrete pentru a fi mai aproape de shopperi
A doua sesiune de dezbateri din cadrul Conferinţei Oportunităţi 2020, organizată de Piaţa în perioada 9-11 octombrie la Clubul de Retail, în Poiana Braşov, a adus în discuţie acţiunile pe care furnizorii şi retailerii le derulează pentru a fi mai aproape de shopperi.[mai mult...]

Club Retail 2019: Anul 2020 între oportunități, trenduri și amenințările conjuncturale
Conferinţa „OPORTUNITĂŢI 2020” organizată de Piața în cadrul Clubului de Retail în perioada 9-11 octombrie la Hotel Alpin în Poiana Brașov a debutat cu dezbateri privind perspectivele de dezvoltare a industriei bunurilor de larg consum.În deschiderea dezbaterilor, în sesiunea „Viitorul a început ieri”, au fost abordate evoluţiile pieţei bunurilor de larg consum din perioada anterioară, provocările şi ameninţările ce au perturbat operatorii din această piaţă, dar şi oportunităţile deschise de aceste provocări.[mai mult...]

Club Retail 2019: Patru mari semne ale viitorului observate “ieri” de RetailZoom
Conferinţa “OPORTUNITĂŢI 2020” organizată în cadrul Clubului de Retail debutează, peste exact o săptămână, cu sesiunea “Viitorul a început ieri” în care Bogdana Gheorghe, managing directorul RetailZoom, prezintă marile tendinţe care prefigurează evoluţia pieţei bunurilor de larg consum aşa cum se desprind ele din analiza atentă a datelor de piaţă culese în ultimii ani. În avanpremieră, Bogdana a vorbit, acum pe scurt, despre acestea. [mai mult...]

Club Retail: Companii cu afaceri de peste 10 miliarde euro anual analizează oportunităţile anului 2020
Aproape 200 de top manageri din cele mai mari companii din Food Retail şi FMCG au confirmat participarea la Club Retail şi conferinţa „OPORTUNITĂŢI 2020” organizate de Piaţa în perioada 9 - 11 octombrie la Hotel Alpin din Poiana Braşov. Sunt conducătorii operaţiunilor companiilor care cumulează afaceri de peste 10 miliarde euro, adică aproximativ jumătate din piaţa bunurilor de larg consum, şi care determină în cea mai mare măsură evoluţia acestui sector.[mai mult...]




PARTICIPA LA CLUB RETAIL 2020
14-16 octombrie 2020 Hotel ALPIN - Poiana Brasov


© Copyright 2020 PIATA - Toate drepturile rezervate.