PROGRAM - CLUB RETAIL 2020 – UN NOU ÎNCEPUT


Lucrurile erau în schimbare; una profundă, dar înțeleasă și controlată de companii și branduri. Șocul Covid-19 a deturnat însă direcția schimbării, impunând alte trenduri, alte priorități, alte obiective, pe alocuri chiar alte planuri de dezvoltare.

Discontinuitatea este suficient de bruscă și de accentuată încât să putem vorbi despre un nou început în industria bunurilor de larg consum. N-ar fi prima oară, cel puțin în ultimii 10 ani, când operatorii din FMCG și Food Retail ar lua-o de la capăt, dar acum, în acest moment, particularitatea constă în aceea că încă nu știm dacă știm tot ce trebuie ca să setăm potrivit acest nou început.

La Club Retail ne vom întâlni peste câteva săptămâni, răstimp în care se vor fi clarificat unele din necunoscutele de astăzi, iar altele vor fi devenit mai ușor de deslușit.

La Club Retail vom diseca noua realitate, vom share-ui informații și opinii, vom analiza și interpreta date proaspete, vom împărtăși experiența acumulată în trecutul apropiat, vom valorifica ceea ce avem în comun: cunoaștere și putere dată de parteneriate.

La Club Retail ne pregătim pentru noul început: 48 de ore de quality content, business networking și conectare la vibeul din FMCG şi Food Retail. Iată programul Clubului şi al conferinţei „Un nou început”:


PRIMIREA PARTICIPANŢILOR ŞI CAZAREA

16.00 - ÎNTÂMPINAREA OASPEŢILOR. CAZAREA

20.00 - CINA DE BUN VENIT


CONFERINŢA „UN NOU ÎNCEPUT”,    ziua I

9.00 – ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.

9.15 – Sesiunea 1: LOGICA PIEȚELOR


Asta facem continuu: compilăm volume de date pentru a desluși încotro se îndreaptă piețele de interes pentru noi. Concluziile depind în mod fundamental atât de tipul şi calitatea datelor colectate şi procesate, cât și de aranjarea lor corectă într-o matrice care să ne vorbească fără echivoc.

  • Ce ne spun cercetările de piață despre evoluția din ultimele luni ale principalelor grupe, categorii și subcategorii de produse ?
  • Ce trenduri noi desprindem în legătură cu preferinţele de cumpărare şi de consum ?
  • Cum au evoluat canalele de vânzări offline şi online ?
  • Ce trebuie să reținem din analiza mediului economic ?
  • Cum este probabil să evolueze veniturile şi puterea de cumpărare ale shopperilor ?

11.00 – PAUZĂ DE CAFEA. NETWORKING.


11.30 – Sesiunea 2: ADAPTAREA LA MEDIU


Partea bună a crizelor şi şocurilor este că provoacă ascuţirea simţurilor, mobilizarea energiilor şi creşterea capacităţii de cooperare. Pentru contracararea vulnerabilităţii induse de evoluţiile imprevizibile, operatorii din FMCG şi Food Retail au devenit mai flexibili, dezvoltă planuri pe termen mai scurt şi sunt permanent atenţi la semnalele pieţei, ale consumatorilor şi ale autorităţilor.
Companiile şi brandurile se adaptează rapid şi realist la noile nevoi ale consumatorilor. Iniţiativele în acest sens sunt semnale pentru partenerii de afaceri şi surse de inspiraţie pentru comunitatea de business din domeniu.

  • Ce direcţii de dezvoltare aleg companiile şi brandurile în noul mediu ?
  • Cum sunt reconfigurate portofoliile de produse, cum sunt adaptate reţetele, ambalajele, gramajele ? Ce viitor au produsele de nişă ?
  • Cum se optimizează mixul de canale de vânzări ? Care este importanţa online-ului şi a serviciilor de delivery acum şi în viitorul apropiat ?
  • Ce soluţii aleg operatorii de retail pentru a răspunde adecvat noilor cerinţe ale shopperilor ? Cum se schimbă gama de servicii in-store, comunicarea, strategia de preţ şi promoţii şi cum se dezvoltă mărcile proprii ?
  • Ce influenţe are schimbarea structurii coşului de cumpărături asupra diversităţii sortimentale din retail ?

13.30 - MASA DE PRÂNZ. NETWORKING.


14.30 - Sesiunea 3: SHOPPER, VERSIUNEA ACTUALIZATĂ


Condiţia financiară, starea psihică, conformarea cu noile reguli de conduită pentru evitarea răspândirii coronavirusului determină schimbări importante în comportamentele de cumpărare şi de consum. Preferinţele şi priorităţile shopperilor sunt influenţate foarte puternic atât de moralul individual, cât şi de mentalul colectiv, ambele fiind modelate de fluxurile de ştiri şi de deciziile autorităţilor. După mai bine de şapte luni de pandemie, stare de urgenţă şi stare de alertă, la Club Retail putem înţelege mai bine cum funcţionează întregul mecanism şi putem vorbi despre:

  • Cei 5 mari C (şi 1 U) : Ce, Cât, Cum, Când, de Ce şi de Unde preferă shopperii să cumpere bunuri de folosinţă zilnică ?
  • Se desprinde o preferinţă pentru magazine de proximitate, discount sau hipermarket ?
  • Ce-şi doresc shopperii acum, în mod special, de la companii, de la brandurile de produs şi de la magazine ?
  • Cum sunt înţelese, în noua conjunctură, răsfăţul, necesitatea şi siguranţa ?
  • În ce condiţii pot reapărea cumpărăturile de stocare, cât de amplu ar putea fi fenomenul şi ce segment de consumatori este predispus la acest comportament care provoacă perturbaţii majore în business ?

16.30 - FINALUL PRIMEI ZILE DE DEZBATERI. CÂTEVA CONCLUZII


20.00 – CINĂ. PETRECERE

Ne relaxăm regulamentar şi profesional, cu stil.


CONFERINŢA „UN NOU ÎNCEPUT”,    ziua II

9.15 - ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.


9.30 – Workshop by SIMA

SIMA, cel mai nou brand de pe piaţa de servicii de consultanţă strategică pentru FMCG şi Food Retail, este dezvoltat de Daniela Sima pentru cei care sunt sau aspiră întemeiat să fie numărul 1 în piaţă. Participanţilor la workshopul de la Club Retail Daniela Sima le pregăteşte o sesiune interactivă, antrenantă şi instructivă pe topicul cel mai relevant la ordinea zilei.

11.30 – CONCLUZII. ÎNCHIDEREA EDIŢIEI 2020 A CLUBULUI



PARTICIPA LA CLUB RETAIL 2020
14-16 octombrie 2020 Hotel ALPIN - Poiana Brasov

Lista companiilor care au participat la CLUB Retail 2019

  • Activ Promotion Agency
  • Agricola Bacau
  • ANNABELLA
  • Agroserv Mariuta
  • Albalact
  • Alexandrion
  • Aquila
  • Artmatch
  • Avicola Lumina
  • Cafea Fortuna
  • CARREFOUR
  • Caroli Foods
  • CHEP Pooling Services
  • CHR Hansen
  • Coca-Cola
  • Constantin Nautics
  • CORA
  • Cris-Tim
  • D+i Activation
  • Diana
  • dm - drogerie markt
  • Dr. Gerard
  • Eisberg
  • ESSA Group
  • Euro Market
  • Fabrica de sandwichuri
  • Farmec
  • GFK
  • Heidi Chocolate
  • Hochland
  • INOVALABEL
  • ISRA
  • Kamis
  • Kaufland Romania
  • Lagardere Travel Retail
  • Macromex
  • Metro Cash&Carry
  • Mondelez
  • MPC
  • Multitech
  • Paco Supermarkets
  • Pastel
  • Profi Rom Food
  • Pronto-Carrefour Express
  • Retail Zoom
  • Smithfield
  • Selgros Cash&Carry
  • Sfera Business
  • Tchibo
  • Total Logistic
  • Transavia
  • Ursus Breweries
  • VALVIS HOLDING
  • Via-Trend
  • Wave Division

VEZI CINE A PARTICIPAT LA EDITIA 2018

© Copyright 2020 PIATA - Toate drepturile rezervate.