Program - Club Retail 2017


PRIMIREA PARTICIPANŢILOR ŞI CAZAREA

16,00 - ÎNTÂMPINAREA OASPEŢILOR. CAZAREA

20,00 - CINA DE BUN VENIT


Conferinţa „BusinessPlus@2018”   ziua I

9,00 – 9,15 ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.


Nimic nu e mai tonic pentru profesioniştii din FMCG şi retail decât o piaţă în creştere consistentă. Poate doar încrederea în sustenabilitatea acestui trend. Astfel, pentru specialiştii în vânzări, achiziţii, marketing, trade marketing, merchandising şi consultanţă de business taskurile principale sunt valorificarea oportunităţilor oferite de disponibilităţile superioare de consum, potenţarea uptradingului şi corelarea resurselor şi a iniţiativelor în direcţia creării de plus valoare pentru shopper.


9,15 – 11,00 SESIUNEA I: "UPGRADE 2018 - CU ANTICIPAŢIE DESPRE SEZONUL URMĂTOR"


România înregistrează o creştere economică puternică, iar o parte semnificativă a populaţiei se bucură de o majorare a veniturilor salariale. Consumul, în particular cel de bunuri de folosinţă zilnică, este pe un trend ascendent şi în acest an, după un 2016 bun din acest punct de vedere. Totuşi, remarcăm că instabilitatea politică şi legislativă poate influenţa negativ climatul de business. De asemenea, există multe critici la adresa unor reglementări şi iniţiative legislative cu impact major în economie, iar unii analişti avertizează asupra efectelor adverse care pot apărea pe termen lung ca urmare a aplicării acestora.

  • Cât de sustenabil este trendul pozitiv actual ? Care factori contribuie la menţinerea sa şi care riscă să provoace stoparea sau inversarea sa ?
  • Ce influenţe vin din exterior şi ce putem anticipa despre impactul lor asupra afacerilor din FMCG şi retail ?
  • Ce putem anticipa în privinţa evoluţiei preţurilor, consumului, preferinţelor consumatorilor pentru produse şi pentru canalele de retail ?

  • Inputul retailerilor: Contribuţii ale retailerilor la dezvoltarea pieţei bunurilor de larg consum
    Inputul furnizorilor: Generarea de noi trenduri de consum în FMCG

11,00 - 11,30 PAUZĂ DE CAFEA. NETWORKING.


11,30 - 13,30 – SESIUNEA II: "NEW WAY IN RETAIL"


Evoluţiile din retail sunt tot mai complexe, pe măsură ce iniţiativele pentru diferenţiere devin mai sofisticate, mai ample şi mai frecvente, incluzând o multitudine de parametri: de la răspunsul adecvat la noile nevoi şi preferinţe ale consumatorilor, la dinamica extinderii şi crearea de noi concepte de magazin, până la metode de atragere, fidelizare şi de activare a shopperilor create prin integrarea digitalului cu instore-ul.

  • Cum răspund retailerii noului profil al shopperilor şi al consumatorilor ?
  • Cum influenţează dezvoltările din retail evoluţia sortimentaţiei de produse şi servicii, inovaţia în reţete, gramaje şi ambalaje, apariţia de noi subcategorii de produse ?
  • Ce perspetive oferă creşterea preferinţelor pentru mărcile proprii şi mărcile exclusive ?
  • Cum trebuie să se adapteze strategia de brand a furnizorilor ?
  • Cum se adaptează strategia de distribuţie la tendinţa consolidării la vârf a retailului ? Cât de mult contează prezenţa activă în comerţul tradiţional ?

  • Inputul retailerilor: Modele de dezvoltare în retailul modern. Oportunităţi pentru furnizori.
    Inputul furnizorilor: Cum optimizăm componenţa coşului de cumpărături ?

13,30 - 14,45 PAUZĂ DE PRÂNZ. NETWORKING.


14,45 - 16,30 - SESIUNEA III: "PARTENERIATE CU VALOARE ADĂUGATĂ"


Nicăieri nu se vede mai bine conlucrarea dintre retaileri şi furnizori decât în execuţiile de la punctul de vânzare. Acolo obiectivul este comun: cucerirea shopperului. Pentru ca acesta să rămână fidel şi magazinului şi brandului, cei doi parteneri trebuie să creeze plus valoare.

  • Cum dezvoltăm şi modernizăm gama de servicii pentru clienţii cumpărători şi consumatori ?
  • Soluţii pentru personalizarea parteneriatului furnizor – retailer
  • Armonizarea rezultatelor pe termen scurt cu obiectivele pe termen lung

16,30 - FINALUL DEZBATERILOR PRIMEI ZILE. CONCLUZII.


20,00 – CINĂ. PETRECERE

Ne relaxam profesional, cu stil.


Conferinţa „BusinessPlus@2018”   ziua II

9,15 - 9,30 ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.


9,30 – 11,45 SESIUNEA IV: "AMBALAJUL – KEY DRIVER ÎN FMCG"


De aproape doi ani, cadrul legislativ care guvernează ambalajele şi deşeurile din ambalaje continuă să fie fluid sub acţiunea energiilor factorilor implicaţi care caută soluţiile cele mai bune pentru companii, consumatori şi mediu. Influenţa reglementărilor este imensă pe termen mediu şi covârşitoare pe termen lung.

  • Cum gândim legislaţia pentru un sistem de colectare şi reciclare a ambalajelor funcţional şi sustenabil ?
  • Cum optimizăm ambalajele şi etichetarea pentru a răspunde inteligent necesităţilor de marketing şi imperativelor de mediu ?
  • Ce probleme ridica ambalajele complexe, constituite din mixuri de materiale ?
  • Cum eficientizăm folosirea resurselor Fondului pentru Mediu ?
  • Ce recomandă AFM pe baza experienţelor anterioare ?
  • Ce iniţiative au operatorii economici ?


11,45 – CONCLUZII. ÎNCHEIEREA LUCRĂRILOR CLUBULUI.



PARTICIPA LA CLUB RETAIL
4-6 octombrie 2017 Hotel Sport - Poiana Brasov

Lista companiilor care au confirmat participarea la CLUB Retail 2017

  • Activ Promotion Agency
  • Albalact
  • Aldis
  • Aquila Part Prod
  • Annabella
  • Artmatch
  • Bergenbier
  • Carpathian Springs
  • Carrefour
  • CHR Hansen
  • Cora - Romania Hypermarche
  • CrisTim
  • dm Drogerie Markt
  • Fabrica de Sandwichuri
  • Farmec
  • Green Group
  • Hochland Romania
  • INOVALABEL
  • Kaufland Romania
  • Meda Prod'98
  • Macromex
  • Ministerul Mediului
  • Mondelez
  • MPC - Trade Marketing Services
  • Profi Rom Food
  • PROMOAPP
  • SCA Virjan & Asan
  • Selgros Cash & Carry
  • Sfera Business
  • Unilever SCE
  • Ursus Breweries
  • Valoria Business Solutions
  • Vitipomicola Samburesti

© Copyright 2017 PIATA - Toate drepturile rezervate.