Program - Club Retail 2018


PRIMIREA PARTICIPANŢILOR ŞI CAZAREA

16,00 - ÎNTÂMPINAREA OASPEŢILOR. CAZAREA

20,00 - CINA DE BUN VENIT


Conferinţa CHANGE & CHALLENGE    ziua I

9,00 – 9,15 ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.


Piaţa bunurilor de larg consum trece astăzi prin cele mai ample schimbări de după cele provocate de expansiunea formatelor de comerţ modern. Unele mai rapide, altele mai lente, totuşi remarcabile.

Observăm cum apar şi cresc în importanţă noi categorii, subcategorii sau game de produse adecvate noului stil de viaţă şi cum acestea schimbă configuraţia magazinelor. Noi canale de vânzări sunt tot mai relevante şi tind să devină alternative semnificative la magazinele clasice.

Serviciile in-store, out of store şi online sunt tot mai diversificate şi mai sofisticate, iar companiile şi brandurile sunt din ce în ce mai intens conectate cu clienţii. Procesul de digitalizare a vânzărilor de bunuri de larg consum se accelerează atât prin intermediul magazinelor online proprii sau ale retailerilor specializaţi, dar şi al marketplace-urilor.

Ca întotdeauna, schimbările vin „la pachet” cu provocările. De înţelegerea motivelor profunde care determină schimbările şi de desluşirea corectă a tuturor provocărilor care apar depinde transformarea acestora din urmă în oportunităţi de creştere şi evoluţie.


9,15 – 11,00 SESIUNEA I: NOII DRIVERI AI PIEŢEI


Tendinţele consumeriste, trendul naţional, ca şi preţurile şi promoţiile au fost în ultimii ani driveri de cea mai mare importanţă în piaţa bunurilor de larg consum, însă astăzi noul stil de viaţă se impune ca un driver major. Interesul enorm al shopperilor de a câştiga /economisi timp şi înclinaţia tot mai evidentă către o viaţă mai sănătoasă într-un mediu mai curat remodelează oferta de produse şi servicii a furnizorilor şi retailerilor.

  • Discutăm despre dinamici interesante pe categorii şi subcategorii de produse: unde se observă creşteri remarcabile şi unde declinuri accentuate. ?
  • Discutăm despre dinamici interesante pe canale de retail.
  • Evidenţiem importanţa noilor driveri ai pieţei şi desprindem modurile în care aceştia influenţează piaţa.
  • Estimăm direcţiile şi dinamicile dezvoltării pieţei de bunuri de larg consum

11,00 - 11,30 PAUZĂ DE CAFEA. NETWORKING.


11,30 - 13,30 – SESIUNEA II: SCHIMBĂRI ŞI PROVOCĂRI ÎN RETAIL


Noile tendinţe de consum au impus şi vor continua să impună transformări în retailul de bunuri de larg consum, atât la nivelul organizării magazinelor, cât şi în sfera ofertei de produse şi servicii, precum şi în relaţiile dintre furnizori şi retaileri.
Urmărim să punem în evidenţă viziuni ale retailerilor privind transformarea propriilor magazine dar şi a serviciilor asociate sau derivate, precum şi răspunsuri ale furnizorilor la provocările induse de aceste transformări.

  • Care sunt tendinţele în reconfigurarea layoutului, traficului, semnalizării şi serviciilor in-store ?
  • Cum evoluează category managementul în acord cu dezvoltarea noilor categorii şi subcategorii de produse ?
  • Ce provocări aduc aceste transformări retailerilor şi furnizorilor ?
  • Cum trebuie să se armonizeze iniţiativele furnizorilor şi ale retailerilor pentru a răspunde adecvat noilor nevoi ale shopperilor ?

13,30 - 14,45 PAUZĂ DE PRÂNZ. NETWORKING.


14,45 - 16,30 - SESIUNEA III: PROMOŢIILE ŞI CAMPANIILE VIITORULUI


Statisticile arată o intensificare a acţiunilor promoţionale – puternice argumente diferenţiatoare -, pe măsura răspunsului pozitiv al cumpărătorilor la campaniile care oferă premii deosebite şi mecanisme ingenioase. Dar, cum shopperii sunt permanent conectaţi la experienţa colectivă, profesioniştii din FMCG şi retail trebuie să inoveze continuu pentru a se asigura de atractivitatea propriilor campanii promoţionale.

  • Ce tendinţe remarcăm în privinţa campaniilor promoţionale ?
  • Ce tipuri noi de premii atrag shopperii ?
  • Cum se schimbă mecanismele, canalele de înscriere, canalele de promovare şi cum evoluează costurile campaniilor ?
  • Cât de importanţi sunt parametrii de confort al shopperului în decizia sa de participare la promoţie ?

16,30 - FINALUL DEZBATERILOR PRIMEI ZILE. CONCLUZII.


20,00 – CINĂ. PETRECERE

Ne relaxam profesional, cu stil.


Conferinţa CHANGE & CHALLENGE    ziua II

9,15 - 9,30 ÎNTÂMPINAREA PARTICIPANŢILOR. CAFEAUA DE DIMINEAŢĂ.


9,30 – 11,45 SESIUNEA IV: DIGITALIZAREA VÂNZĂRILOR


Ziua în care vom constata că e-commerce a devenit semnificativ şi pentru bunurile de larg consum nu este chiar atât de departe pe cât pare acum. Desigur, observăm la adolescenţii de azi preferinţe şi deprinderi care ne încurajează (dacă nu chiar ne obligă) să grăbim ritmul digitalizării vânzărilor.

  • Care este stadiul actual al digitalizării serviciilor pre-vânzare şi al serviciilor de vânzare în România ?
  • Care sunt cele mai noi tendinţe pe plan mondial ? Cum se conturează magazinul viitorului şi care e profilul shopperului viitorului ?
  • Cum putem face saltul la o piaţă online semnificativă pentru bunurile de larg consum ?
  • De ce anume avem nevoie pentru o digitalizare eficientă a vânzărilor de bunuri de larg consum?


11,45 – CONCLUZII. ÎNCHEIEREA LUCRĂRILOR CLUBULUI.



*}
PARTICIPA LA CLUB RETAIL 2018
10-12 octombrie 2018 Hotel Sport & Bradul - Poiana Brasov

Lista companiilor care au confirmat participarea la CLUB Retail 2018

  • Activ Promotion Agency
  • Advantage Group
  • Agentia de print
  • Agricola Bacau
  • Agricola Magazine
  • Albalact
  • Altavia Romania
  • Annabella Retail
  • Artmatch
  • Aquila
  • Avicola Lumina
  • Caroli Foods
  • Carrefour
  • Coca-Cola HBC
  • Cora
  • CrisTim
  • Del Monte
  • DM - Drogerie Markt
  • Fabrica de Sandwichuri
  • Farmec
  • Friesland Campina
  • Frigorifer
  • Fuchs
  • HL Display
  • Hochland
  • IGD
  • INOVALABEL
  • JohnMaxwell Team
  • Kaufland Romania
  • Lacto Food
  • Macromex
  • Meda Prod'98
  • Mind the Gap Consultancy
  • MPC
  • Mondelez
  • MOL romania
  • Profi Rom Food
  • PROMOAPP
  • Raureni
  • Retail Zoom
  • Selgros Cash&Carry
  • Sfera Business
  • SMITHFIELD
  • Tchibo
  • Total Logistic
  • Unilever SCE
  • Ursus Breweries
  • Valoria Business Solutions
  • VALVIS HOLDING
  • Via-Trend

VEZI CINE A PARTICIPAT LA EDITIA 2017

© Copyright 2018 PIATA - Toate drepturile rezervate.