SPEAKERI CLUB Retail 2018


Gabi

Gabriela Crețu

Director Trade Marketing, Ursus Breweries

Daniela

Daniela Jordanovski

Director achiziții şi marketing, dm Drogerie Markt

Provocarea permanentă este de a anticipa așteptările clientului și a înnobila dorințele acestuia atât în ceea ce privește oferta de produse și servicii, cât și în privința experienței de cumpărare.
Cerințele clientului se schimbă odată cu schimbările survenite în stilul lui de viață, astfel încât este esențial să ne cunoaștem foarte bine clienții, să aprofundăm sortimentația în direcția dorită de ei și să-i surprindem cu produse inovative, în trend.
În ultimii ani romanii au inceput sa acorde o importanță tot mai mare unui stil de viață sănătos și responsabil, ceea ce se traduce în retail în dezvoltarea categoriilor de alimente bio și produse de îngrijire personală organice și naturale.

 
Gavris

Mihaela Gavriş    |    cv

Program Director România, Advantage Group

Înțelegerea și respectarea cerințelor clienților este mai dificilă și mai importantă decât oricând.

Modul în care răspundeți noilor strategii, schimbării intereselor consumatorilor, așteptărilor de creștere și multor altor provocări, va decide dacă reușiți să vă apropiati sau să vă îndepărtaţi de succes!

Discuţiile constructive, axate pe arii de performanţă, precum şi planurile concepute împreună, pe baza unui feedback obiectiv, sunt punctele de plecare în orice parteneriat de succes. Evoluţia pozitivă a relaţiei dintre Furnizori şi Retaileri este cea care, în final, va adăuga valoare şi va răspunde nevoilor, în continuă schimbare, ale consumatorilor.

Tatiana

Tatiana Cimpoeşu    |    cv

Vicepreşedinte, Agricola

“Pentru un producător serios și cu viziune pe termen lung diferențierea înseamană în mod clar un alt mod de a conduce business-ul. Acesta trebuie să dețină în mod real know-how-ul specific pentru a servi impecabil nișa de piață. Avem nevoie ca producător în primul rând de combinația justă de reguli clare și expertiză aplicată, ambele dezvoltate în-house. Un bun management de nișă înseamnă o legătura foarte bine articulată între furnizor și client.
Dezvoltarea unui produs nou nu înseamnă o gimnastică de marketing ci, în mod real, înseamnă să împărtășim împreună cu clienții noștri de tradiție din retailul modern angajamentul că oferim consumatorului final un produs care-l face să se simtă înțeles, respectat și încurajat mereu să ceară ceea ce simte că merită să plătească.”

 
Bogdana

Bogdana Gheorghe    |    cv

Managing Director, RetailZoom

Oana

Oana Mirilă    |    cv

Senior Partner, Mind the Gap Consultancy

 
Sima

Daniela Sima

Senior Trainer and Consultant, Sfera Business

Anca

Anca Popescu

Director Cora Pantelimon

 
Bajan

Ana-Maria Băjan

Executive marketing director, Caroli Foods

Ionut

Ionuţ Ilie

General Manager Ice Cream, Unilever South Central Europe

 
Hancas

Valer Hancaş

Manager Corporate Affairs & Communication, Kaufland România

timis

Radu Timiș Jr.

Director Comercial, Cris-Tim

 
Milos

Răzvan Botezatu

Commercial Excellence Manager, Coca-Cola HBC România

Milos

Miloš Ryba    |    cv

Head of Retail - Strategic Projects, IGD

 
Pop

Codrean Pop     |    cv

Director de vânzări, Farmec

Dan

Dan Laszlo     |    cv

Development Director, In-store Marketing

Campaniile sau promoţiile cu premii au fost văzute de multe ori ca un rău necesar care trebuie folosit doar la nevoie pentru că ar putea să devalorizeze brand-ul sau brand-urile respective. Ceea ce poate fi adevărat dacă modul în care campania este concepută este fără a ţine cont de valorile brand-ului şi dacă focusul este doar în motivarea shopperilor să achiziţioneze prin oferirea unor premii. Dar dacă campania este gândită în acord cu valorile şi mesajul brand-ului aceasta poate loializa sau chiar aduce noi shoppperi.

 
Catalin

Cătălin Stancu

Managing Partner, Senior Trainer & Consultant, Sfera Business

CM

Constantin Măgdălina     |    cv

Expert tendințe și tehnologii emergente, Partener Valoria Business Solutions

Digitalizarea devine din ce în ce mai prezentă în retail. Transformările în comportamentul consumatorilor, adopţia noilor tehnologii, instrumente şi aplicaţii are un puternic efect disruptiv în vânzări şi impactează companiile. Multiplicarea punctelor de contact a condus la abordarea diferenţiată a vânzării pe fiecare canal şi către fiecare segment de consumator. Mediile online şi offline se completează. Boţii interfaţează relaţia cu consumatorul în mediul online, retailerii online pun la dispoziţia acestuia magazine fizice self-service în timp ce retailerii consacraţi in mediul fizic işi construiesc şi o prezenţă online. Printr-o cautare pe smartphone consumatorul scanează şi compară ofertele din piaţă. Procesul de vânzare se transformă. Cerinţele pentru abilităţi de vânzare şi negociere nu dispar, dar se retrag tot mai mult în sfera deciziilor strategice de achiziţie dintre furnizori şi retaileri şi primesc o puternica componentă digitală în managementul contului.



PARTICIPA LA CLUB RETAIL 2018
10-12 octombrie 2018 Hotel Sport & Bradul - Poiana Brasov

Lista companiilor care au confirmat participarea la CLUB Retail 2018

  • Activ Promotion Agency
  • Advantage Group
  • Agricola Bacau
  • Agricola Magazine
  • Albalact
  • Altavia Romania
  • Annabella Retail
  • Artmatch
  • Aquila
  • Avicola Lumina
  • Caroli Foods
  • Carrefour
  • Coca-Cola HBC
  • Cora
  • CrisTim
  • Del Monte
  • DM - Drogerie Markt
  • Fabrica de Sandwichuri
  • Farmec
  • Frigorifer
  • Fuchs
  • HL Display
  • Hochland
  • IGD
  • INOVALABEL
  • Kaufland Romania
  • Macromex
  • Meda Prod'98
  • Mind the Gap Consultancy
  • MPC
  • Mondelez
  • MOL romania
  • Profi Rom Food
  • PROMOAPP
  • Raureni
  • Retail Zoom
  • Selgros Cash&Carry
  • Sfera Business
  • SMITHFIELD
  • Tchibo
  • Total Logistic
  • Unilever SCE
  • Ursus Breweries
  • Valoria Business Solutions
  • VALVIS HOLDING
  • Via-Trend

VEZI CINE A PARTICIPAT LA EDITIA 2017

© Copyright 2018 PIATA - Toate drepturile rezervate.