Club Retail 2023: Frecvenţa de rezonanţă cu shopperii
Cum alegi să răspunzi nevoilor şi priorităţilor actuale ale shopperilor şi consumatorilor? Toţi suntem sensibili la preţuri, dar suntem sensibili la multe alte trăsături ale produselor şi serviciilor pe care vrem să le achiziţionăm. E complicat să intri în rezonanţă cu clientul, e provocator să cauţi şi să găseşti „frecvenţa” potrivită.[mai mult...]
Club Retail 2023 – ce e captivant în comunicare
Densitatea de mesaje către shopperi şi consumatori este atât de ridicată încât misiunea comunicării devine una specială. Să comunici e simplu, să fii auzit este mai complicat. Care sunt instrumentele de comunicare care te conduc, cu o bună precizie, la destinaţie?[mai mult...]
Club Retail 2023: Implementarea SGR, provocarea finalului de an
el mai mare parteneriat public – privat şi, probabil, cel mai important proiect de mediu din România ultimilor ani, Sistemul Garanţie – Returnare (SGR) va deveni funcţional la 30 noiembrie 2023. Implementarea sa constituie o mare provocare pentru producători, pentru retaileri, dar mai cu seamă pentru retailerii independenţi.[mai mult...]
Dezbatere ClubRetail – RetuRO va avea nevoie de câteva luni pentru reglarea funcționării SGR
Dezbaterea privind modul de funcționare a SGR a stârnit interesul participanților la Club Retail, problemele aduse în discuție atât de comercianți cât și de retaileri fiind de importanță majoră pentru funcționarea sistemului. Pentru acele probleme ce nu și-au găsit soluțiile în cadrul dezbaterii, reprezentantul RetuRO, Radu Pascu, a admis că se vor căuta soluții pe parcurs.[mai mult...]
Workshop by S1MA – Loializarea: marile provocări şi modalităţi de răspuns
Daniela Sima a revenit la Club Retail pentru un nou workshop. O sesiune prietenoasă, interactivă, antrenantă şi instructivă pe topicul cel mai relevant al momentului. În a treia zi a evenimentului Club Retail 2023 – Business UP, workshopul organizat de Daniela Sima a abordat tema ”Loializarea: marile provocări şi modalităţi de răspuns”. Împărțiți în echipe trase la sorți, participanții au exersat munca în echipă alături de oameni cunoscuți sau alături de oameni cu care au interacționat prima dată.[mai mult...]
Business Up! Strategii de creștere pe o piață în scădere
Ediția din acest an a Clubului de Retail a reunit peste 180 de participanți din toate domeniile industriei bunurilor de larg consum, reprezentanți ai celor mai relevante companii din retail, producție, distribuție, research, servicii de marketing, tipar, logistică, precum și servicii post vânzare precum colectarea ambalajelor și reciclarea acestora.[mai mult...]