FOLLOW UP 2022


Foto 2022

Club Retail 2022 +Relevanță: Workshop Daniela Sima: Cum valorificăm marile provocări ale momentului
Costurile și prețurile cresc, contextul geopolitic e complicat cum nu a mai fost de multă vreme. Cele mai grele încercări prin care trec firmele în prezent și cum pot fi trtansformate acestea în oportunități - iată tema worshopului organizat de Piața în parteneriat cu Daniela Sima.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Anamaria Băjan, Marketing Director Caroli Foods Group: ”Merită sau nu să lansezi o platformă proprie de e-commerce pentru un brand de fast moving?”
”E-commerce este o provocare pentru mulți oameni din industria bunurilor de consum, așa că noi ne-am focusat asupra e-commerce pentru că, de fapt, s-a creat un nou canal. Un click ne desparte de consumator, pe care încercăm să-l convingem să cumpere produsele noastre și nu cele ale competiției.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Elena Chiru, Channel Marketing Manager - At Home, Coca-Cola HBC România: ”Imaginea și strategia sunt diferite pentru fiecare client”
”Provocarea majoră ca furnizor este legată în acest an de creșterea costurilor de producție, cu rate de creștere poate chiar mai mari decât rata inflației. Din perspectiva distribuției, ca urmare a creșterii prețului la combustibil, automat costurile au crescut.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Dialoguri 1:1: Claudia Badea, Director pentru Comerțul digital cora - Romania Hypermarche: ”Trendurile s-au menținut, diferența este că acum achiziția este rational – emoțională, clienții sunt atenți și la buget”
Claudia Badea: Adevărat, se simte și în rândul clienților cora aceeași repliere a cheltuielilor pentru shopping și schimbare a priorităților de cumpărare, așa cum au arătat studiile prezentate la acest Club rând pe rând de RetailZoom, KPMG, GfK și iSense.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions: ”Consumatorul este tot mai ancorat în prezent și începe să se adapteze și să se pregătească pentru un viitor impredictibil”
Care este starea de spirit a consumatorilor când merg la cumpărături? Pentru a afla răspunsul la această întrebare am facut o crcetare calitativă pe focus grupuri, am mers cu cumpărătorii în magazine să vedem ce s-a schimbat în obiceiurile lor de cumpărare.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Lavinia Neagu, Market Research Consultant GfK România: ”Downtradingul alimentează creșterea formatului de discount”
Cum și-a ajustat shopperul român comportamentul de cumpărare în prima jumătate a acestui an? Vom analiza datele despre consumul de acasă, prin lentila datelor de consumer panel pe care GfK le colectează din 6000 de gospodării. Cheltuielile medii ale unei gospodării au crescut, în medie, cu 8% față de aceeași perioadă a anului trecut.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Cătălin Pațachia, Country Manager Offerista Group România: ”Între 2% si 15% dintre cei care au răsfoit catalogul digital, au ajuns la cumpărături în magazine”
Offerista este o companie care furnizează servicii de promovare online dedicate segmentului de retail, marketing digital. Mai exact, soluțiile noastre ajută retailerii, rețele de retail mai mari sau mai mici, să-și promoveze produsele și promoțiile către o rețea relevantă de consumatori[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Laurențiu Croitoru, National Sales Manager Tomra Collection România: ”Beneficiul real adus de un RVM comerciantului este creșterea traficului în magazin”
Toți comercianții trebuie să se înscrie în SGR până la 23 ianuarie 2023, conform ultimului comunicat dat de Ministerul Mediului. Sistemul Garanție Returnare a intrat în linie dreaptă, data limită până la care trebuie să devină funcțional este 30 noiembrie 2023, iar necesitatea lui a devenit cum nu se poate mai important pentru România.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Marta Krolikowska, Marketing Director Profi Rom Food și Valentin Cristescu, Marketing Manager Profi Rom Food : ” După doi ani, primul concept store Profi e un succes, o știu după cifre”
Marta Krolikowska: După un an și jumătate la Profi încă nu am reușit să învăț limba română atât de bine cât să pot susține un discurs în română. Dar pentru că la Profi ne place diversitatea, am ales să susțin prezentarea împreună cu colegul meu Valentin.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Bogdan Lupu, Director of Loyalty and Mobile Carrefour România: ” 1,2 milioane de clienți folosesc lunar aplicația Carrefour”
Cum se vede la Carrefour diferența dintre loialitatea clientului în general și loialitatea membrului unei comunități? Noi am lansat programul Act for Good în ianuarie 2021, într-un moment cu o situație extrem de dificilă, cu pandemia.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: George Preda, Senior Modern Trade Channel Manager Ursus Breweries: ”Piața de bere din România încă premiumizează”
Nu s-a terminat bine pandemia și a început războiul. De aceea, nu o să analizez în detaliu contextul macroeconomic provocator, dar o să-i mulțumesc domnului Putin că ne-a vindecat de COVID. Ăsta ar fi singurul merit, pentru că războiul a adus o instabilitate economică ce a determinat o creștere generalizată a costurilor.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Carmen Gavrilescu, Președinte APSS & Business Strategy Consultant: ”Este important ca alături de eficiență, inovația să rămână motorul de dezvoltare al companiilor”
Lumea este într-o continuă schimbare,ritmul schimbărilor este tot mai accelerat, aș vrea să vă introduce într-un department de marketing în industria food în luna octombrie. Avem o lansare, pentru industria asta octombrie este momentul oportun. Mai este negocierea bugetului pentru anul viitor.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Dialoguri 1:1 - Oana Lungu, Director Executiv Achiziții Kaufland România şi Republica Moldova: "50% dintre clienţi reţin iniţiativele retailerului în zona de reciclare"
Oana Lungu: Efervescența cumpărăturilor online a fost puternic influențată de perioada pandemică. Știm toți care au fost provocările momentului. Din punct de vedere al comerțului online, zona de produse alimentare este într-o fază incipientă și cred că nu va cunoaște creșterea pe care o au comerțul cu textile, cu electronice, cu încălțăminte.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Dialoguri 1:1 - Călin Pascu, CEO Tiplog: ”Gestionăm proiecte în care optimizăm termenul de livrare și costurile de producție a tipăriturilor”
Cristi Bădescu: Cine este Tiplog și cu ce se ocupă?
Călin Pascu: Așa cum ne spune numele, Tiplog face tipar și logistică, avem clienți care dau comanda serviciilor iar noi facem totul până la livrarea în magazine sau recepția în magazine și depozite.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Dialoguri 1:1 - Mircea Turdean, Director General Farmec: "Încercăm să recuperăm o parte din creşterea costurilor de producţie prin negocierile cu retailerii"
Cum se văd vremurile de la Cluj pentru mediul de business?
Mircea Turdean: Vremurile sunt extraordinar de proaste. Vreau să fiu sincer față de invitații Clubului. Noi încercăm să trecem prin criză și, de obicei, am găsit soluții. Ne-am adaptat la problemele ridicate de criza respectivă și am venit cu soluții.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Grigore Horoi, Președinte Agricola: ”Am lansat pe piață de câteva zile o nouă gamă de produse pentru consumatorii tineri – Bravito”
Noul format al dezbaterilor Clubului Retail – ”Dialoguri 1:1” – l-a avut ca prim invitat pe Grigore Horoi, Președinte Agricola, provocat de gazda evenimentului, Cristian Bădescu, la o discuție despre gestionarea crizelor.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Aura Giurcăneanu, Head of Consumer Markets & Retail Partner KPMG: ”Trei sferturi dintre consumatorii europeni au declarat că și-au schimbat obiceiurile de consum în ultimele trei luni”
Nu cred că cineva poate să facă previziuni în momentul acesta. Putem analiza informații, date, cifre, tendințe, dar nu se pot face previziuni în această conjunctură incertă. Am analizat datele din băncile centrale ale țărilor puternice din punct de vedere economic și vedem că au crescut dobânda de referință.[mai mult...]

Club Retail 2022 +Relevanță: Bogdana Gheorghe, Managing Director RetailZoom: ”Promoțiile au ajutat la întârzierea creșterii efective a prețurilor plătite de cumpărători”
Analiza pregătită de RetailZoom pentru a 10 - a ediție a Clubului de Retail, ce s-a desfășurat în perioada 5-7 octombrie la Hotel Alpin în Poiana Brașov, a avut ca scop clarificări cu privire la ponderea inflației în vânzările din retail, care este locul promoțiilor în vânzări.[mai mult...]






PARTICIPA LA CLUB RETAIL 2024
2-4 octombrie 2024, Hotel ALPIN - Poiana Brasov


© Copyright 2024 PIATA - Toate drepturile rezervate.