Club Retail 2021: Cum setăm businessul pentru 2022 în raport cu schimbarea obiceiurilor de consum sau de achiziție
15 speakeri cu renume în industria bunurilor de larg consum au furnizat o cantitate uriașă de informații noi despre schimbările ce au loc pe această piață la Clubul de Retail din 2021, eveniment ce s-a desfășurat săptămâna trecută la Hotel Alpin în Poiana Brașov.[mai mult...]
Club Retail 2021: Cum și cu ce obiective setăm businessul pentru 2022
15 speakeri cu renume în industria bunurilor de larg consum au furnizat o cantitate uriașă de informații noi despre schimbările ce au loc pe această piață, la Clubul de Retail din 2021, eveniment ce s-a desfășurat în perioada 6-8 octombrie la Hotel Alpin, în Poiana Brașov.[mai mult...]
Club Retail 2021: Setarea parametrilor de bază. Dăm valoare cifrelor
Sesiunea a fost deschisă de Bogdana Gheorghe, Managing Director, RetailZoom, care a arătat prin prezentarea susținută că industria FMCG trece printr-o serie de schimbări, iar scopul monitorizării a fost de a încerca să le înțelegem și de a vedea în ce măsură sunt schimbări efemere sau remanente.[mai mult...]
Club Retail 2021: Setări avansate. Refresh: creștere prin evoluție
În cea de a doua sesiune de dezbateri a fost abordată tema creșterii businessului prin evoluție și inovație. Mircea Turdean, CEO Farmec, spune că, în 2020, cea mai importantă inovație pentru Farmec a fost lansarea dezinfectanților, compania intrând astfel pe un nou segment de piață cu aceste produse.[mai mult...]
Club Retail 2021: Setări fine-tuning. Comportamentul shopperilor și al consumatorilor
Cea de a treia sesiune de dezbateri a abordat tema comportamentului shopperilor și al consumatorilor în actualul context și modul în care companiile – atât furnizorii, cât și retailerii - reacționează la acest comportament.[mai mult...]
Club Retail 2021: Workshop cu Daniela Sima, Managing Director S1MA, despre „Strategia canalelor de distribuție”
Workshopul susținut de Daniela Sima, Managing Director S1MA, în cadrul Clubului de Retail 2021 organizat de PIAȚA la Poiana Brașov, a abordat tema „Strategia canalelor de distribuție - cum stabilim un mix corect”.[mai mult...]
Club Retail 2021: Spectacol de activări indoor și outdoor
Partenerii Club Retail 2021 au adaptat activările pentru cele trei zile în care s-a derulat evenimentul din Poiana Brașov la contextul impus de securitatea sanitară a participanților, dar au ținut să fie prezenți alături de colegii din industrie cu cele mai noi produse, cu cele mai inovative activări ce pot fi realizate în condiții de distanțare fizică.[mai mult...]
Club Retail: SETĂRI de business şi SETĂRI de siguranţă
Clubul de Retail se desfăşoară, şi în acest an, în condiţii provocatoare, atât din punct de vedere al mediului de business, cât şi al mediului sanitar, aşa cum observăm mai ales în ultimele zile. Comunitatea de afaceri din FMCG şi Food Retail este însă rezilientă, responsabilă şi conştientă că...[mai mult...]
Club Retail: 16 speakeri de top vorbesc despre setările de business ale anului 2022
Claudia Badea - directorul operaţional e-commerce cora.ro şi director al hipermarketului Cora Lujerului şi Gabriel Ivan – country general manager al CHEP România au confirmat participarea ca speakeri la conferinţa SETĂRI 2022 pe care Piaţa o organizează în cadrul Clubului de Retail în...[mai mult...]
Patru noi parteneri şi şase speakeri la Club Retail şi conferinţa SETĂRI 2022
Recent, şase personalităţi ale domeniului FMCG & Food Retail au confirmat participarea ca speakeri la conferinţa SETĂRI 2022 organizată în cadrul Clubului de Retail. Valer Hancaş, directorul de comunicare şi corporate affairs de la Kaufland, va vorbi în sesiunea „Setări avansate. Refresh: creştere prin evoluţie”...[mai mult...]
Club Retail: Speakeri de top pentru topicuri hot în conferinţa SETĂRI 2022
Personalităţi de prim rang şi din companii de prim rang au confirmat participarea ca speakeri la conferinţa SETĂRI 2022, organizată în cadrul ediţiei a 9-a a Clubului de Retail, conferinţă care explorează schimbările apărute în industria FMCG şi Food Retail în ultimele 18 luni, opţiunile şi...[mai mult...]
Club Retail: Cât de mult se schimbă comportamentul buyerilor din retailul alimentar ?
Unele lucruri pare că nu se vor schimba niciodată; sau nu atât de mult încât să se poată vorbi de schimbare în înţelesul deplin al termenului. Nu este şi cazul comportamentului achizitorilor de produse de larg consum, oricât ar susţine unii contrariul. Sunt vizibile câteva schimbări, altele vor...[mai mult...]
Club Retail 2021: Cum se modifică structura pieţei de retail alimentar?
Hipermarketurile sunt, de ani buni, canalul dominant pentru vânzările de bunuri de folosinţă zilnică, dar anul 2020 a anunţat, succesiv, două evoluţii cu potenţialul de a răsturna această hegemonie. Mai întâi, pe la mijlocul anului, s-a vorbit despre creşterea puternică a vânzărilor în...[mai mult...]
Club Retail 2021: S-au schimbat comportamentele de cumpărare și de consum?
De regulă, o astfel de întrebare vizează schimbările semnificative ale preferințelor și obiceiurilor shopperilor și consumatorilor de bunuri de folosință zilnică, altfel la nivel superficial acestea sunt într-o permanentă evoluție. Întrebările pe care și le pun în prezent profesioniștii din vânzări...[mai mult...]
Club Retail 2021: Ce implicaţii adânci are refreshul din inovare ?
Ultimele 12 luni au adus pe piaţă un val impresionant de noutăţi, multe în zona reţetelor de produse, dar foarte multe altele în zonele ambalajelor şi packagingului, porţionării, brandingului, namingului, ca şi în cea a valorii adăugate pentru consumator sau pentru shopper.[mai mult...]
SETĂRI 2022 – conferinţa despre configurările de business ale anului viitor, la Club Retail
Anii 2020 şi 2021 ne-au forţat să gândim şi să acţionăm altfel, atât din perspectivă profesională, cât şi personală. Ştim foarte bine, de asemenea, că „altfel” este cuvântul potrivit pentru multe aspecte care ţin de businessul nostru, de la comportamentul consumatorilor...[mai mult...]