FOLLOW UP 2020


Foto 2020

Club Retail 2020 : mai multe direcții pentru UN NOU ÎNCEPUT
Cantitate uriașă de informații noi, unele lansate în premieră la Clubul de Retail din acest an, care s-a desfășurat săptămâna trecută la Hotel Alpin în Poiana Brașov. Pandemia reprezintă o imensă provocare pentru toți operatorii din industria bunurilor de larg consum iar speakerii celui mai important eveniment al acestei toamne au shareuit cu participanții cele mai noi direcții spre care se îndreaptă piața și consumatorii.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Aura Giurcăneanu, Partener KPMG: Patru tendințe și șapte direcții spre care se vor orienta retailerii în 2021
”Într-un peisaj post-pandemic, spațiile magazinelor brick & mortar sunt și vor fi privite ca “spații de risc”, în care consumatorii ar putea fi reticenți să se întoarcă prea curând”, a afirmat Aura Giurcăneanu, Partener KPMG, Head of Consumer Markets & Retail, la Clubul de Retail 2020, desfășurat în luna octombrie în Poiana Brașov.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Bogdana Gheorghe, RetailZoom: „Sortimentația ne va ajuta să ieșim din obsesia promoțiilor și prețurilor mici”
Bogdana Gheorghe, Managing Director, RetailZoom România, a punctat câteva direcții legate de dinamica piețelor, aspecte care ne vor ajuta să fim mai inspirați și mai eficienți pe termen scurt. În prezentarea sa a făcut referiri la ceea ce s-a schimbat după lunile fierbinți martie-aprilie 2020, față de ce era înainte de perioada Covid-19.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Diana Scăunașu, GfK: „Discounterii au fost marii câștigători ai acestei perioade”
Diana Scăunașu, Client Service Manager Consumer Panel Services, GfK România, s-a referit în prezentarea sa la consumul casnic de bunuri de larg consum, date care au la bază un eșantion de 3.000 de gospodării care scanează fiecare produs pe care îl cumpără, indiferent de locul achiziției.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Stejara Pircan, Sales Director eMAG: ”În eMAG vedem tehnologia ca instrument de productivitate în retail”
Stejara Pircan, Sales Director eMAG, a vorbit participanților la Club Retail 2020 despre impactul pandemiei asupra comerțului online și despre oportunitățile deschise în acest fel pentru industria bunurilor de larg consum. ”Ce lucruri vor rămâne în urma acestei pandemii?[mai mult...]

Club Retail 2020^ Tudor David, Farmec: „Am învățat că brandurile curajoase, care vor pune oamenii în centrul atenției în această perioadă, vor câștiga”
Din partea echipei Farmec, Tudor David, Director Marketing, a expus provocările aduse de criza pandemică pentru cel mai mare producător român de cosmetice și modul în care a reacționat compania la această situație total neașteptată.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Monica Alexandru, ISRA Center: „Venitul și factorii psihosociali sunt printre determinanții intenției de stocare”
Monica Alexandru, Senior Client Service, ISRA Center, a prezentat o perspectivă sociologică a comportamentului de stocare și a vorbit despre schimbări privind intensitatea sentimentelor de îngrijorare „Covid Fatigue”.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Valer Hancaș, Kaufland România: ”2020 a fost anul testului în care noi a trebuit să dovedim rolul de partener implicat pentru toate categoriile de stakeholderi”
”Pandemia a lovit toate industriile, de la procesatori la fermieri, de la transportatori la retaileri, de aceea am ales să vă vorbesc despre ”Retail versus pandemie”, despre ce a făcut Kaufland și ce poate face retailul împotriva pandemiei. Profit de această ocazie să spun că în această lună Kaufland împlinește 15 ani de la deschiderea primului magazin în România, în București, pornind de la o echipă de aproximativ 300 de angajați, între care mă aflam și eu.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Gabriela Sîrbu, Profi Rom Food: ”Consumatorii vor pune mai mult accent pe preț, pe siguranță și pe proximitate”
”Schimbările aduse de pandemie ne-au scos din zona de confort și ne-au modifcat comportamentul. Aceste două elemente au crescut gradul de inovație, au creat o nouă realitate și au generat idei noi. Companiile și-au schimbat abordarea, angajații a trebuit să se adapteze noilor condiții, iar consumatorii și-au modificat comportamentul de consum.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Carmen Gavrilescu, Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu: „Dorim ca măcar o felie în plus să apară în următorul an în consumul românilor”
Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) reunește 6 producători: Agricola, Angst, Scandia Sibiu – greii categoriei -, Aldis, Reinert și Cris-Tim – „aripa tânără”. Cei 6 competitori au obținut în 2016 încadrarea brandului Salam de Sibiu într-un sistem european, IGP – Indicație Geografică Protejată.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Emanuel Constantin, Inovalabel: ”Am lansat în premieră mondială rola de șervețele ambalate individual, pentru a fi aplicate în special pe produse to go sau ready to eat”
Unul dintre cei mai importanți producători de etichete pentru industria bunurilor de larg consum - Inovalabel - a abordat pandemia din perspectiva oportunităților pe care orice criză le deschide pentru un business corect și eficient. Prezent la Club Retail în calitate de speaker, Emanuel Constantin, Director General Inovalabel, a detaliat modul în care Inovalabel a adaptat strategia de business într-un mediu aflat în schimbare.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Oana Mirilă, Mind the Gap Consultancy: „Loialitatea este despre relații și despre valorile care se află în spatele lor”
Oana Mirilă, Senior Partner, Mind the Gap Consultancy, a vorbit despre cum rămânem relevanți în disconfortul realității Coronavirus, despre loialitate și despre comportamentele de cumpărare și consum adoptate în pandemie.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Florentina Munteanu, Reff & Asociații/Deloitte Legal: ” E necesară multă atenție în strategia de pricing în online versus magazine fizice, pentru evitarea problemelor legate de legislația de concurență”
”În ce măsură prețul poate să conducă la probleme de concurență? Cele mai multe investigații ale Consiliului Concurenței au fost cu privire la preț, indiferent de industria investigată. Fie că vorbim despre înțelegeri pe verticală, pe lanțul producție-distribuție- retail, înțelegeri între producători și Key Acounts, fie că vorbim despre înțelegeri pe orizontală, de tip cartel, Consiliul Concurenței va acorda mereu o importanță sporită elementului ”preț”.[mai mult...]

Club Retail 2020^ Loredana Catană, Ursus Breweries: ”Shopperii s-au întors către ceea ce cunosc, către ceea ce este autentic, către ceea ce este stabil și oferă siguranță”
”Pentru Ursus, 2020 a fost un an nou în fiecare zi. În urmă cu un an vorbeam despre cât de mult își doreau shopperii să venim către ei cu inovație. Acum, la șase luni de la Congresul de Trade Marketing și ulterior, de la declanșarea pandemiei, suntem în fața unui alt adevăr.”[mai mult...]

Club Retail 2020^ Workshop cu Daniela Sima, Managing Director S1MA, despre Next Level în negocieri
”Negocierile la sfârșit de an sunt o etapă firească în industria bunurilor de larg consum. Ce avem nevoie pentru o negociere de success? Viziune, curaj, pregătirea temeinică a negocierii și eventual o viziune nouă în abordare. În negocieri, important erste să ceri, pentru că nu știi niciodată ce poate celălalt să ofere”[mai mult...]





STIRI 2020

În Siguranță și cu Responsabilitate, Clubul de Retail se deschide la Poiana Brașov
Răspunsul nostru este ”Da!”, Clubul de Retail se desfășoară la Hotel Alpin din Poiana Brașov în format preponderent offline, în perioada anunțată, 14-16 octombrie. Cu măsurile de precauție absolut necesare, pe care le detaliem mai jos, cu orientare către siguranța participanților și cu responsabilitatea organizatorului evenimentului. Toți membrii Clubului de Retail 2020 au dreptul să se simtă în deplină siguranță...[mai mult...]

Începe sezonul negocierilor pentru anul doi al pandemiei. Despre abordarea corectă, la Club Retail, în workshop cu Daniela Sima
S-a schimbat schimbarea. Cam aşa s-ar putea rezuma efectul pandemiei Covid 19 asupra industriei bunurilor de larg consum (dar nu numai). Lucrurile evoluau oricum într-o direcţie determinată de stilul nou de viaţă, dar traiectoria a fost deturnată începând din luna martie: modificările portofoliilor de produse au alte raţiuni, strategiile de preţ au fost / sunt reformulate în termeni mult mai tranşanţi...[mai mult...]

Club Retail 2020: Mergem la Poiană pentru discuții despre UN NOU ÎNCEPUT în FMCG și Food Retail
Izolarea, distanțarea au sensul lor, dar mai sănătoasă pentru tonusul psihic și pentru business este întâlnirea față în față cu partenerii de business și colegii de breaslă. După sute de zile de call-uri, zoom-uri și alte întâlniri în telefon sau laptop, Piața și partenerii săi vă invită la Clubul de Retail, care se redeschide la Poiana Brașov în stil tradițional: offline business conferrence & networking.[mai mult...]

Noi parteneri aderă la Clubul de Retail 2020
Probabil cel mai aşteptat eveniment de business al toamnei pentru comunitatea FMCG & Food Retail, Clubul de Retail 2020 are sprijinul unor noi companii şi branduri partenere. Recent, grupul Alexandrion şi crama The Iconic Estate, MPC Trade Marketing Services, Artmatch au devenit parteneri Gold ai Clubului.[mai mult...]

Valer Hancaș, Kaufland, și Marian Bălan, ETi, sunt speakeri la Club Retail. Cinci noi parteneri se alătură Clubului
Ediţia 2020 a Clubului de Retail se conturează a fi cea mai consistentă după renumele speakerilor, forţa partenerilor, calibrul şi reprezentativitatea participanţilor şi actualitatea tematicii conferinţei UN NOU ÎNCEPUT. Recent, Valer Hancaş – directorul de comunicare şi corporate affairs al Kaufland, şi Marian Ene, directorul general al ETi European Foods Industries, au confirmat participarea şi s-au alăturat speakerilor anunţaţi anterior.[mai mult...]

În căutarea adevărului despre shopperi, dar nu numai, la Club Retail 2020
Alegerea cumpărătorului este examenul final, singurul care contează cu adevărat și pentru furnizor, și pentru retailer. Reușita depinde fundamental de informațiile disponibile despre consumator și shopper, dar mai ales de interpretarea lor corectă, iar în privința asta îi suntem recunoscători lui Platon că ne-a demonstrat importanța dialogului pentru ajungerea la adevăr.[mai mult...]

Club Retail 2020: Reconstrucţia normalităţii începe odată cu alegerile pe care le facem
Noul început despre care vom vorbi la Club Retail 2020 este, reducând la esenţă, noua normalitate – cea pe care o aşteptăm să se instituie în locul stării de incertitudine şi confuzie pe care o trăim în ultimele luni. Ştim cu toţii că, începând din luna martie, parcurgem o tranziţie către ceva „definit” doar prin expresia deja intrată în banal „nimic nu va mai fi ca înainte”.[mai mult...]

Club Retail 2020: Florentina Munteanu, Reff & Asociaţii / Deloitte Legal, şi Monica Alexandru, ISRA, sunt speakeri la „UN NOU ÎNCEPUT”
„Riscuri de natură concurenţială: aspecte de luat în calcul în vederea stabilirii unei noi strategii de pricing” este tema prezentării pe care Florentina Munteanu, avocat partener la Reff & Asociaţii / Deloitte Legal, o va susţine la conferinţa „UN NOU ÎNCEPUT”, organizată în cadrul Clubului de Retail.[mai mult...]

Club Retail 2020: Mircea Turdean şi Lucica Benedic se alătură speakerilor. Inovalabel continuă parteneriatul
Charismaticul CEO al companiei clujene Farmec, Mircea Turdean, şi directoarea Europrod – a treia gospodărie cu rang de seamă în grupul Agricola -, Lucica Benedic, au confirmat participarea ca speakeri la conferința ”Un nou început”, organizată în cadul Clubului de Retail. Cei doi lideri de business se alătură speakerilor deja confirmați, Bogdana Gheorghe – managing director RetailZoom – și Oana Mirilă – senior partner Mind the Gap Consultancy.[mai mult...]

Club Retail 2020: Cum arată versiunea actualizată a shopperilor ?
Pentru reconfigurarea planurilor de afaceri, principalul parametru de care trebuie ţinut cont este, pe lângă evoluţia pandemiei de Covid-19, comportamentul consumatorilor. Aceste două elemente sunt strâns legate între ele şi, din nefericire, sunt previzibile doar pe termen foarte scurt, de aceea operatorii din FMCG şi Food Retail alocă resurse importante pentru urmărirea atentă a celor mai fine schimbări în mentalul colectiv, în noile nevoi şi preferinţe ale shopperilor şi consumatorilor.[mai mult...]

Club Retail 2020: Criză? Instrucţiuni de utilizare
Criza e ca ploaia: sigur vine, dar nu ştii când, cât ţine şi cât de zdravănă e – important e să fii pregătit să o valorifici. Din martie încoace ne pregătim pentru criza post-Covid, pe care încă nu o simţim, nici nu o vedem la orizont, dar nici nu am paria profitul pe anul următor că nu va apărea. Perturbaţii însă au apărut în piaţă, iar operatorii din industria bunurilor de larg consum au reacţionat prompt.[mai mult...]









Lista companiilor care au participat la CLUB Retail 2020

  • Activyo
  • Agricola Bacău
  • Agrirom
  • Alexandrion
  • Albalact
  • Annabella
  • Aquila
  • Asociația Producătorilor de salam de Sibiu
  • Avicola Lumina
  • Bake Expert
  • BFC Highest Consulting
  • CARDANTI
  • Caroli Foods
  • CBA Partners
  • Cora
  • Creative Events & More
  • CRIS-TIM
  • di Agency
  • DIANA
  • dm-drogerie markt
  • EISBERG
  • Elgeka Ferfelis
  • eMAG
  • Emblema Retail Solutions
  • ETi
  • FARMEC
  • Grande Gloria
  • Grupa Mare
  • GfK
  • INOVALABEL
  • iSense Solutions
  • ISRA
  • KangooPACK
  • KAUFLAND
  • KPMG
  • LA CASA
  • Lagardere
  • Macromex
  • Metro/La doi pași
  • Mind the Gap
  • MONDELEZ
  • Nan Events
  • Noriel
  • Ocean Fish
  • Penny.
  • Pfeifer & Langen România
  • Profi Rom Food
  • Pronto Mobile
  • Râureni
  • Reff & Asociaţii
  • RetailZoom
  • S1MA
  • Salbac
  • Sens TEAM
  • Sole-Mizo România
  • TCHIBO
  • TexTech
  • Tokinomo
  • Total Logistic
  • URSUS
  • Valvis Holding

parteneri

© Copyright 2020 PIATA - Toate drepturile rezervate.