BusinessPLUS@2018, Club Retail: Inovare si implicare in comunitate - New way in retail
Despre inovare, ca principal atu al competitivităţii în FMCG, au vorbit în sesiunea a doua a conferinţei BusinessPLUS@2018 reprezentanţii unor importanţi producători de pe piaţa locală, în timp ce retailerii au arătat că implicarea în comunitatea locală şi dezvoltarea sortimentaţiei constituie avantaje ce vor face diferenţa în 2018. Radu Timiș Jr., Director comercial al producătorului de mezeluri Cris-Tim, a spus că New Way în retail înseamnă globalizare, iar cine ştie să se urce pe val va reuşi să menţină trendul. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail: Parteneriatele cu valoare adaugata - cheia pentru loializarea consumatorilor
Dezbaterile despre parteneriatele cu valoare adăugată – tema discuţiilor din panelul trei al conferinţei BusinessPLUS@2018 de la Poiana Braşov, au avut un numitor comun, fie că a fost vorba despre reprezentanţi ai retailerilor, ai producătorilor sau consultanţi. Loializarea clienţilor este preocuparea principală a companiilor din industria bunurilor de larg consum, indiferent de domeniul lor de acţiune. Anca Popescu, Directorul magazinului Cora Pantelimon, a spus că magazinul său înregistrează cea mai mare valoare a vânzarilor din grup. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail>Elena Badea, Valoria: „Beneficiarii creşterii consumului au fost, în mare măsură, importatorii, şi mai puţin producătorii locali”
Elena Badea, Managing Partner la Valoria Business Solutions, a vorbit invitaţilor la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail despre factorii externi mediului de business şi principalii indicatori macroeconomici care indică direcţia în care va merge economia în 2018. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail: Ambalajul - key driver in FMCG
A doua zi a Conferinţei BusinessPLUS@2018 din cadrul celei de a cincea ediţii a Clubului de Retail a lansat o provocare pentru industria bunurilor de larg consum, prin abordarea problemelor de mediu pe care le ridică deşeurile din ambalaje, dar şi a soluţiilor ce pot conduce la diminuarea acestor efecte. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Turdean, Farmec: ”Inovaţia şi viteza de reacţie ne menţin în topuri. Produsele noi trec mai bine peste perioadele dificile”
Mircea Turdean, Director General al celui mai mare producător local de cosmetice – Farmec –, a vorbit audienţei de la BusinessPLUS@2018 - Clubul de Retail despre secretul prin care compania a reuşit, de-a lungul anilor, să depăşească perioadele de criză. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail> Răzvan Botezatu, Coca-Cola HBC: “Noi acţionăm în direcţia accelerării trendului pentru ambalaje mici”
Răzvan Botezatu, Commercial Excellence Manager, Coca-Cola HBC România , a vorbit la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail despre direcţiile de acţiune în 2018 pentru cel mai mare producător de băuturi nonalcoolice din România.[mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Isvoranu, Carrefour: “Există mare potenţial de creştere pe zona de legume- fructe în 2018”
Mircea Isvoranu, Manager Achiziţii Legume Fructe Carrefour România, a spus audienţei de la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail că există sectoare în retail cu mare potenţial de creştere în anii următori. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail>Elena Badea, Valoria: “S-a schimbat viteza de creştere, pe fondul măsurilor fiscale şi legislative de anul acesta”
Elena Badea, Managing Partner la Valoria Business Solutions, a explicat invitaţilor la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail de ce creşterea consumului va reduce şi mai mult turaţia în 2018, după primele semnale de încetinire din partea a doua a anului 2017. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Turdean, Farmec: “În 2018 ne vom întoarce către 30% produse noi în oferta Farmec”
Mircea Turdean, Director General la Farmec, a explicat invitaţilor la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail de ce este inovaţia parte din strategia Farmec pentru anul viitor. [mai mult...]
Ouă Ochioase şi Ouă Inimoase, Zuzu Dolce, Transgourmet Quality şi Transgourmet Economy – cinci branduri lansate la Club Retail 2017
Albalact, Agricola şi Selgros au ales Clubul de Retail pentru a comunica partenerilor de afaceri lansarea celor mai noi branduri din portofoliile lor: Zuzu Dolce, Ouă Ochioase şi Ouă Inimoase, Transgourmet Quality şi Transgourmet Economy – acestea două fiind primele branduri proprii ale Selgros. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail> Răzvan Botezatu, Coca-Cola HBC: “Ceea ce putem să facem noi este să schimbăm regulile jocului în categoria în care funcţionăm”
Răzvan Botezatu, Commercial Excellence Manager la Coca-Cola HBC România, despre modul în care compania generează şi dezvoltă trenduri pe piaţă. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail>Elena Badea, Valoria: “Pe partea de marketing va exista un impact major din GDPR - General Data Protection Regulation”
Elena Badea, Managing Partner la Valoria Business Solutions, despre principalele provocări ale anului 2018 pentru industria bunurilor de larg consum.[mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Isvoranu, Carrefour: “ Cooperativa Carrefour Vărăşti a avut în planul pentru acest an să livreze 5.000 de tone de legume”
Mircea Isvoranu, Manager Achiziţii Legume Fructe Carrefour România, a povestit invitaţilor la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail cum şi de ce a ajuns un retailer să înfiinţeze o cooperativă agricolă. [mai mult...]
BusinessPLUS@2018, Club Retail> Mircea Turdean, Farmec: “Noi ceea ce promitem aia dăm”
Mircea Turdean, Director General la Farmec, la conferinţa BusinessPLUS@2018 din cadrul Clubului de Retail, despre impactul modificărilor legislative în privinţa salariului minim. [mai mult...]
Optimism, inovatie, crestere: parametrii anului viitor sintetizati la BusinessPLUS@2018
Prima sesiune de dezbateri, Upgrade 2018 – cu anticipație despre sezonul următor, a adus în discuție factorii externi macroeconomici care vor influența climatul de business în general și pe cel din industria bunurilor de larg consum în mod special. Elena Badea, Managing Partner Valoria Business Solutions, a puctat faptul că aportul în creşterea economică a consumului este de 5,3% din PIB, dar formarera brută de capital a scăzut din iunie până în septembrie, cu alte cuvinte a încetinit ritmul de creştere a consumului.[mai mult...]