Foto


FOLLOW UP 2019

Club Retail 2019: Anul 2020 între oportunități, trenduri și amenințările conjuncturale
Conferinţa „OPORTUNITĂŢI 2020” organizată de Piața în cadrul Clubului de Retail în perioada 9-11 octombrie la Hotel Alpin în Poiana Brașov a debutat cu dezbateri privind perspectivele de dezvoltare a industriei bunurilor de larg consum.În deschiderea dezbaterilor, în sesiunea „Viitorul a început ieri”, au fost abordate evoluţiile pieţei bunurilor de larg consum din perioada anterioară, provocările şi ameninţările ce au perturbat operatorii din această piaţă, dar şi oportunităţile deschise de aceste provocări.[mai mult...]

Club Retail 2019: Acţiuni concrete pentru a fi mai aproape de shopperi
A doua sesiune de dezbateri din cadrul Conferinţei Oportunităţi 2020, organizată de Piaţa în perioada 9-11 octombrie la Clubul de Retail, în Poiana Braşov, a adus în discuţie acţiunile pe care furnizorii şi retailerii le derulează pentru a fi mai aproape de shopperi. Analizată din perspective diferite de la la o categorie de produse la alta, apropierea brandurilor de shopperi a căpătat noi valenţe pe măsură ce preocupările consumatorilor şi noile tendinţe de consum sunt determinate de tendinţe noi precum alimentaţia sănătoasă, proximitatea, comenzile online sau preocupările privind sustenabilitatea brandurilor.[mai mult...]

Club Retail 2019: Charisma brandurilor se construieşte cu trudă şi responsabilitate
Revoluţia tehnologică, digitalizarea şi implicit transmiterea informaţiilor în timp real între consumatori reprezintă o mare provocare pentru marketeri. Consumatorul expert, cel care îşi prezintă opiniile în reţele sociale şi adună în câteva ore mii de vizualizări si sute de redistribuiri, poate fi deopotrivă o ameninţare sau o oportunitate pentru reputaţia unui brand. Totul depinde de modul în care un brand se impune pe piaţă în faţa consumatorilor, de charisma acestuia şi de încrederea pe care reputaţia lui o determină în mintea consumatorilor.[mai mult...]

Club Retail 2019: Workshop Sfera Business – cum se poate implementa o execuţie in-store în parametrii conveniţi
Ultima zi a dezbaterilor găzduite de Club Retail 2019 a fost dedicată unui workshop susţinut de Daniela Sima, Senior Trainer and Consultant la Sfera Business.Conform datelor statistice, independent de sumele alocate în strategii de marketing complexe, deciziile de cumpărare se iau preponderent în faţa raftului, la punctul de vânzare. Aceste informaţii explică, practic, de ce atât furnizorii, cât şi retailerii, acordă o mare atenţie şi bugete pe măsură pentru acţiunile in-store. Aceleaşi statistici, realizate pe implementările in-store, arată că acordurile dintre furnizori şi retaileri nu funcţionează sau nu sunt implementate 100% pe toată durata campaniei. [mai mult...]





Lista companiilor care au participat la CLUB Retail 2019

  • Activ Promotion Agency
  • Agricola Bacau
  • ANNABELLA
  • Agroserv Mariuta
  • Albalact
  • Alexandrion
  • Aquila
  • Artmatch
  • Avicola Lumina
  • Cafea Fortuna
  • CARREFOUR
  • Caroli Foods
  • CHEP Pooling Services
  • CHR Hansen
  • Coca-Cola
  • Constantin Nautics
  • CORA
  • Cris-Tim
  • D+i Activation
  • Diana
  • dm - drogerie markt
  • Dr. Gerard
  • Eisberg
  • ESSA Group
  • Euro Market
  • Fabrica de sandwichuri
  • Farmec
  • GFK
  • Heidi Chocolate
  • Hochland
  • INOVALABEL
  • ISRA
  • Kamis
  • Kaufland Romania
  • Lagardere Travel Retail
  • Macromex
  • Metro Cash&Carry
  • Mondelez
  • MPC
  • Multitech
  • Paco Supermarkets
  • Pastel
  • Profi Rom Food
  • Pronto-Carrefour Express
  • Retail Zoom
  • Smithfield
  • Selgros Cash&Carry
  • Sfera Business
  • Tchibo
  • Total Logistic
  • Transavia
  • Ursus Breweries
  • VALVIS HOLDING
  • Via-Trend
  • Wave Division


© Copyright 2019 PIATA - Toate drepturile rezervate.